Hyppää sisältöön

Mindfulness ja stressinlievityskurssi 25.1.-21.3.2024

Kurssi on täynnä.

Oletko kadottanut kykysi rauhoittua? Painaako alituinen stressi niskassa? Olet ehkä kuullut rentoutumisesta, mutta ei ole ollut aikaa pysähtyä. Ehkä nyt olisi sen aika.

Ehkä tänä talvena olisi sen aika? Ota aikaa omalle hyvinvoinnillesi ja tule mukaan Mindfulness-Based Stress Reduction -kurssille 25.1.-21.3.2024. Kahdeksan viikon mittaisella MBSR-kurssilla opit taitoja, joiden avulla voit hallita paremmin stressiä sekä parantaa kykyäsi rentoutua. Kantavana teemana on utelias, hyväksyvä ja ystävällinen asenne omia tunteita ja ajatuksia kohtaan. Tämä riittää, minä riitän!

Kurssi on tarkoitettu kaikille täysi-ikäisille ja kurssille on varattu rajallinen määrä paikkoja opiskelijoille. Kurssi on opiskelijoille maksuton. Kurssin ohjaaja on ilmoittautuneisiin yhteydessä ennen kurssin alkua

KURSSIN AIKATAULU

Tapaamiset ovat live-online Zoomissa torstaisin klo 17.30–20.00.

    Orientaatio: to 25.1.2024

    1. viikko: to 1.2.2024

    2. viikko: to 8.2.2024

    3. viikko: to 15.2.2024

    4. viikko: to 22.2.2024

    5. viikko: to 29.2.2024

    6. viikko: to 7.3.2024

    + su 10.3. klo 9.30–17, syventävä harjoituspäivä (HUOM. aika!)

    7. viikko: to 14.3.2024

    8. viikko: to 21.3.2024, klo 17.30-20.30 (HUOM. aika!)

MITÄ KURSSILLA TAPAHTUU?

Kurssin ohjaa MBSR-ohjaaja Matti Lehtomäki. Matilla on kymmenen vuoden kokemus omakohtaisesta mindfulnessin harjoittamisesta ja hän on kouluttautunut MBSR-ohjaajaksi sekä Center for Mindfulness Finlandissa (CFM®) että Browin yliopistossa (Qualified Level One MBSR Teacher). Voit tutustua Mattiin tarkemmin hänen yrityksensä Elomielen sivuilla.

Kurssiin kuuluu henkilökohtainen alku- ja loppuhaastattelu sekä sähköposti- ja puhelintuki ohjaajalta. Tehdäksesi harjoituksia sinun ei tarvitse olla notkea eikä kyetä istumaan risti-istunnassa.

MBSR-ohjelma on maailman eniten tutkittu mindfulness-ohjelma. Sitä on tutkittu jo 40 vuoden ajan. Vaikka et kokisikaan kärsiväsi stressistä, voi kurssi olla sinulle silti hyödyllinen – voit oppia uuden tavan suhtautua tunteisiisi, ajatuksiisi ja kehoosi ja näin parantaa hyvinvointiasi.

OLEELLISTA ON, MITEN SUHTAUDUT STRESSIIN, EIVÄT NIINKÄÄN STRESSAAVAT ASIAT ITSE.

HERÄSIKÖ KYSYTTÄVÄÄ KURSSISTA?

Ota rohkeasti yhteyttä:

Kurssin ohjaajaan: matti.lehtomaki@elomieli.fi

Verkkotoiminnan asiantuntijaan: paivi.kohta@nyyti.fi